Jaaroverzicht 2019

Het is weer 31 december 2019, de laatste dag van het jaar. Tijd om terug te kijken op wat we als SV Oase zijnde het afgelopen jaar allemaal hebben gedaan en hebben bereikt.

Zo hebben we samen met de andere studievereniging van de AAFM een onwijs tof introkamp voor de eerstejaars studenten neer kunnen zetten en hebben we een geslaagde studiereis voor de tweedejaars studenten naar Krakau gehad.

Maar er was meer…. En wat dat lees je hieronder terug.

Veel leesplezier!

AAFM introkamp

Dinsdagochtend 20 augustus, 7:00 uur. De eerste begeleiders melden zich bij Avans, gekleed naar het land wat zij deze week samen met hun groepje zullen vertegenwoordigen. Dit kan meer een ding betekenen, het AAFM-introkamp 2019 is begonnen.

Een week lang komen ruim 200 nieuwe studenten van de AAFM samen om op kamp te gaan, dit jaar naar Ossendrecht. Op de fiets met een route en opdrachten van de crazy 88 wat ervoor zorgt dat de sfeer er snel in zit.

En deze sfeer gaat er niet meer uit. Met activiteiten als de biercantus, de sportdag en sponsonerendag, is dit kamp een groot feest. Na vier hele mooie dagen was het weer tijd om de tassen te pakken en weer naar huis te gaan. Niet meer op de fiets voor de meeste, want deze mocht mooi achterop bij pa, ma of vrienden. Dat is toch wel iets prettiger en zo kan je toch wat gemiste uurtjes slaap inhalen op de achterbank.

Wil je nog meer lezen over het introkamp van 2019? Klik dan hier

Buitenlandse studiereis Krakau

Van dinsdag 5 tot en met zaterdag 9 november 2019 zijn we samen met 94 studenten, docenten en begeleiders afgereisd naar Krakau, in Polen.

Tijdens de reis hebben we een bedrijfsbezoek gebracht aan lokale KVK en was er een college van Arcadis Polen bij de universiteit in de stad. Ook een bezoek aan het indrukwekkende voormalige concentratiekamp Auschwitz – Birkenau stond op de planning.

Stappen in Krakau was erg goedkoop kwamen veel studenten na de eerste avond achter, wat zorgde dat de stapavonden enorm geslaagd waren! Zeker de lokale Vodka vloeide rijkelijk.

Momenteel zijn we weer begonnen met het organiseren voor de buitenlandse reis van 2020, maar de locatie is nog niet bekend, en dat blijft ook nog wel even geheim. Hier heb ik ook weer erg veel zin in!

Klik hier om de verder terug te kijken op de reis naar Krakau, met een uitgebreide blog.

Geslaagden in 2019

Elk jaar maakt de oudere lichting plaats voor nieuwe leden. We willen deze oud-leden graag bedanken voor hun bloed, zweet en tranen die ze in de vereniging hebben gestopt.

In januari was het de beurt aan Tom, Anhar, Romy en de twee oud-voorzitters Martijn en Marnix.

In Juli hebben we afscheid genomen van bestuursleden Fabienne en Lisanne, en van onze leden Eline, Elina, Roelof, Agens en Kaylee.

Ontzettend bedankt voor jullie bijdrage en gezelligheid de afgelopen jaren. Wij hopen jullie nog eens terug te zien om een drankje te doen.

Na afloop van de diploma-uitreiking in juli zijn we met een aantal leden van de vereniging en de docenten van de AAFM de stad ingegaan om het jaar af te sluiten. Dit is ondertussen een terugkerende traditie geworden, wat tot in de late uurtjes doorgaat.

Nogmaals van harte gefeliciteerd met het behalen van jullie diploma!

AAFM Gala

Een jaarlijkse traditie, de woensdag voor dat de vakantie begint wordt het AAFM-Gala in Proost gehouden.

Vooraf wordt eerste gegeten met leden van de verenigingen en dan snel door naar Proost voor het gala.

Op deze avond worden de mooiste galajurken bij de dames uit de kast gehaald en de heren zorgen dat de strik weer netjes zit en het overhemd uit de kreukels komt.

Samen met leden van de verschillende verenigingen, studenten en docenten wordt er nog eenmaal geproost op 2019 en vervolgens een tof feestje gebouwd wat tot in de kleine uurtjes duurt.

Een mooi avond weer om op terug te kijken en hopelijk wordt het volgend jaar weer net zo’n geslaagd feest als dit jaar. Gelukkig hebben we de foto’s nog ;-)

Meer foto’s zijn terug te vinden via deze link

Onze (nieuwe) partners in 2019

SV Oase is niets zonder de inzet van haar leden, maar ook zeker niet zonder de verschillende partners.

Sinds vorig schooljaar is Kasparov de hoofdsponsor van SV Oase, waar wij heel trots op zijn. Samen met Kasparov organiseren wij diverse activiteiten, zien we ze terug op de sponsordag tijdens het introkamp en is het mede door Kasparov mogelijk om deze blogs te schrijven.

Na een succesvol eerste jaar zijn wij ook heel blij dat sinds september 2019 onze partners de Belastingdienst en Accon avm de samenwerking hebben voortgezet.

Nieuwe dit jaar zijn Joanknecht, ABAB, Boskalis en 27 coaching. Partners waar we enorm trots op zijn dat zij zich aan SV Oase willen verbinden.

Hopelijk mogen we in de tweede helft van het schooljaar nog vele mooie activiteiten met jullie hebben en zal de samenwerking in 2020 tot een groot succes leiden.

Meer weten over onze partners? Klik dan hier

Zo, dat was hem dan. De laatste blog van 2019. Het jaar zit er weer op, nog een paar uur en dan is het 2020.

Een jaar waarin Oase samen met haar leden, partners, studenten, docenten en andere studieverenigingen er weer een mooi jaar van gaat maken. Met wederom een introkamp, buitenlandse studiereis, verschillende inhousedagen, borrels en feesten.

Als laatst willen wij iedereen bedanken voor de aanwezigheid op onze borrels en activiteiten en hoop wij, net als iedereen binnen de vereniging, jullie weer terug te zien op een van de volgende activiteiten.

Fijne jaarwisseling!

Deze blog is mede mogelijk gemaakt door:

Reactie schrijven

Commentaren: 0